Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Role oborových médií ve vzdělání studentů marketingu
Penkov, Radoslav ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat roli současných českých oborových médií v životě studentů a budoucích profesionálů z oblasti marketingové komunikace a public relations. Cílem práce je jednak zjistit vztah studentů k aktualitám v oboru včetně primárních zdrojů těchto informací, jednak prozkoumat konkrétní návyky a motivace užívat oborová média. Přínosem práce by mělo být zjištění, jestli studenti vůbec oborová média konzumují, jak často a do jaké míry, včetně užitku, který jim tato specializovaná média přinášejí.
Užívání tištěných médií mezi studenty IKSŽ FSV UK
Peňásová, Anna ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Tato práce zkoumá, jaký je vztah budoucích potenciálních mediálních profesionálů (studentů Institutu komunikačních studií a žurnalistiky FSV UK) k tištěným periodickým médiím, tedy dennímu tisku a tištěným časopisům. Vychází z koncepce aktivního publika, teorie užití a uspokojení a studií, které se snaží vysvětlit pokles zájmu o tištěná periodická média. Práce se snaží zmapovat, jakou roli hrají tištěná média v životě zkoumané skupiny v době, kdy tato média procházejí dlouhodobou krizí. Nejdůležitějším faktorem této krize je masový nástup elektronických médií. Výzkum se snaží odpovědět na otázku, zda jsou periodická tištěná média i přes neustálý příval informací z internetu pro zkoumanou skupinu atraktivní, jaké motivy ji k užívání těchto médií vedou a jaké ji naopak od něho odrazují.
Potřebujeme více informací? Využití více médií současně
Krenková, Andrea ; Groman, Martin (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Diplomová práce "Potřebujeme více informací? Využití více médií současně" přibližuje fenomén využití více médií paralelně na mladém publiku ve věku 18-35 let. Práce vychází z hypotéz zahraničních průzkumů, které hovoří o novém trendu v konzumaci médií, podle něhož lidé v jeden moment používají více médií. Cílem diplomové práce je podat vhled do této problematiky. V první části práce jsou vymezeny základní pojmy jako médium, mediální publikum a s nimi spojené teorie. Dále jsou představeny zahraniční studie a jejich závěry, které slouží jako východiska pro vlastní výzkum. Druhá část představuje metodologii výzkumu. Práce používá kombinaci kvantitativního a kvalitativního přístupu, tzv. smíšený výzkum. V metodologické části jsou stručně popsány zvolené metody - dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor. Další dvě podkapitoly jsou věnovány realizaci samotného výzkumu. Výzkumný vzorek tvořilo 103 mladých lidí pro kvantitativní část výzkumu a 12 mladých lidí pro kvalitativní analýzu. Závěrem jsou shrnuty výsledky výzkumu a přiblíženy jednotlivé tematické oblasti včetně možných hypotéz.
Role médií ve volném čase předškolních dětí ve vztahu k jejich bydlišti.
HRDOUŠKOVÁ, Pavla
Cílem bakalářské práce s názvem "Role médií ve volném čase předškolních dětí ve vztahu k jejich bydlišti." je především zjištění, jakou roli v trávení volného času dnešních předškolních dětí média mají, a to z pohledu rodičů. V teoretické části se zabývám obecnými pojmy jako média a jejich specifikace, či masová kultura. Dále se zaobírám problematikou počínající vývojem dítěte předškolního věku, přes důležitost rytmického řádu, socializací až k problémům současné rodiny, či digitalizaci životního stylu. V praktické části vyhodnocuji kvantitativní výzkum, který má za cíl zmapovat současnou situaci mediální konzumace předškolních dětí, přičemž respondenty jsou rodiče předškoláků. Pomocí zpracování výsledků odpovědí na dotazníkové otázky ověřuji stanovené výzkumné předpoklady, ke kterým jsem dospěla v návaznosti na stanovené cíle bakalářské práce. Hlavním kritériem pro vyhodnocení bylo bydliště dětí předškolního věku. Výsledky šetření jsou názorně graficky znázorněny a popsány.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.